2010年10月17日星期日

YES!

Proceed hand in hand, feeling the gentle heartHow I wish this moment of time to restYou asked me what love is, I smiled and said to you, my dream and your dream will coincideWorld's shortest only youWho is qualified to give you than I am happyAlways remember, I promise youIf you hear this song, sing it for you

love you baby, you'll always live in my heartThink of you every night every day, want to keep your heart rateI love you baby, you'll always be my onlyUnfortunately, all is not giving upAs long as you I would.

=)

YES...这星期日又要和宝贝见面了
星期日要陪宝贝去看童眼
我很怕  怕晚上睡不着 你说要陪我睡觉的哦
一定要  不要骗我告诉你
不然我也不要陪你去看 BLEK

可星一早又要叫你早起身
因为要做工,辛苦你了  哈哈

我的帅宝贝  不过还是过去事
现在老了  没那么帅了  哈哈哈哈哈 笑翻了
她是瘦排骨 我抱得起她  而且感觉很轻的那种
我是时候减肥了吧 =.=

星期四要去KEDAH
宝贝的家乡  宝贝做工没得去  哈哈哈 再见咯宝贝
去哪里看美女 0.0 陪姐姐去  还有cheng ning美女一起去 <3
很期待很期待  很兴奋  哈哈

还有擦了红指甲  哈哈
我很喜欢红色的东西  华拉拉
我以后的车也想要红色  不过不是老鸭的,老鸭的红色就不好看了
染发染发  宝贝要帮我染发+剪头发  换下新感觉 
不错嘛 =)


宝贝钟诗洁。muackz !

没有评论:

发表评论